bosan

semua orang tengah tidur.
bosan betul saya..
tadi awyn cakap macam ni
"rasa nak balik"
seriously, bila ada orang cakap macam ni, kita mesti tahu ada beban yang menyebabkan dia cakap macam tu kan?
tapi, apa yang kami boleh buat?
bersabar dan bersabar saja.
lagi berapa hari..
kami, kami yang ini, akan terus berada disamping mereka mereka yang lain.
semoga..
hari ini, aktiviti simple jer..
ada pt pagi yang saya tak habiskan. macam selalua... giler malas nk lari.
lepas tu breakfst, tidur, kol 11.30 pergi padang besar...
ikutkan hati macam nakborong habis,
tapi kena beringat natijahnya pulak.
bukannya saya balik ada yang menjemput.
naik bus kut! Saya beli beg jer...
dan skunk ni semua orang tengah penat, tidur.
Tapi saya dari tadi tak dapat nak tidur...
teringat pulak adegan petang tadi...
apabila semua kesimpulan jawapannya pasti 'A'.
TIADA KERAGUAN?
but then, apa masalahnya? Tak faham.....

0 comments:

Powered by Blogger.