menghitung detik

berapa hari je lagi, 
Perlu meninggalkan bumi sabah
sedih + berdebar
sedih sebab lepas ni sudah tidak boleh berfoya foya..
Percayalah.. saya tidak berfoya-foya
berdebar, lepas ni busy dengan majlis pentauliahan.
Sekian lama KAMI tunggu detik ini,
Semoga semuanya berjalan lancar..
Saya tahu sekarang ni detik detik yang sangat kritikal,
Tapi we've done worst kan?
Betapa saya berharap, Sebelum pentauliahan ini, segala yang keruh mampu dijernihkan...
Semoga.. Doakan saya, doakan kami...
 DAn lepas tauliah nanti...
Haluan kita sudah tidak sama lagi..
Sedih sangat yang ini.. Tapi saya tetap sayang semua..
saya akan sayang yang ini.. ingat yang ini..
sampai bila...
Apa pun yang berlaku dihadapan nanti,
Semoga kita baik-baik saja...


p/s: Bintang yang indah, pasti bertemu lagi...
dan pada kala itu cuti lebih lama... :) haaaa~~ 
pasti rindu kamu kamu....


0 comments:

Powered by Blogger.