Masa depan


So I've decided, Tahun ni punya theme raya will be turquoise... Hello Turquoise...
Sebelum ni segala keputusan tema adalah berdasarkan permuafakatan..
But tahun ni saya nak berkeras saya nak warna yang ini..
sebarang rayuan tidak akan dilayan.TITIK.



------iniiklansematamata-------

Rasa berdosa bila kesalahan itu terletak pada diri saya
Dan saya tak tahu apa perlu saya buat..
Seperti langkah yang saya ambil sebelum ini menemui kegagalan pada penghujung jalan...
Lagi TERUK bila saya memilih untuk TIDAK MAHU
Pada Jalan yang selama ini saya YAKIN..
Ohh Ini bukan seperi saya.

Walau kita dihadapkan dengan pelbagai pilihan
mengapa sering terjadi pilihan tak menepati
Hingga amat menakutkan menghadapi masa depan
seolah telah terhapus sebuah kehidupan yang kudus.

Kita saling membicarakan persoalan hidup dan pilihan
Sedang kejujuran semakin berkurang..
Masih tiada bertemu jawapan...


_dilemamasaexam_DoakanSayakeputusanSayaLepasNi_

0 comments:

Powered by Blogger.