Angan-angan saya

Agak susah untuk jadi anak ke-2 sebenarnya..
sebab, Anak ke-2 ni DEGIL, KERAS KEPALA, KETEGAQ..
Tapi yang KRITIKALnya...
Kami ni HARUS dapat apa yang kami mahukan..
Cepat atau lambat jer...
Kalau tak nak lagi la...
Kalau orang paksa gak, mula la muka monyok seminggu..
But Of course, Bukan semua benda kami boleh dapat macam petik jari kan...
No no no...
dan.. itu la dia masalah saya skunk...
Bila kehendak saya adalah bertentangan dengan kehendak orang lain...
Lagi menyampah bila, saya tak tahu nak wat apa sampai la dia ni harus setuju dengan saya!
nak cakap pathetic tak juga, more kepada.. Eiiiii geramnya...
geram dengan diri sendiri yang tak boleh nak tolak ansur..

Bila fikir balik, saya memang rapat dengan patern2 anak ke-2 ni...
Awyn n Sue tu anak Ke-2 key...
dan kehebatan saya dalam mem'paw' orang ternyata ada lubuknya...

0 comments:

Powered by Blogger.