could not sleep

 Finally, we're here.. IC '12.. sabah. 
menarik sebenarnya... dalam flight dapat makan nasi lemak (macam sebelum ni tak dapat)
saya datang sini ngan bestfriend saya...
macam susah nak percaya sebenarnya...
Sepanjang masa process IC ni, Banyak yang berlaku sebenarnya...
DAri awal, Deal yang saya wat ngan mama tercapai..
Alhamdulillah... yang lain masih dalam notes saya..
tetiba pulak hari tu dapat jemputan lunch dekat KICT..
macam macam la...
benda yang lama saya tak buat pon terpaksa saya buat...
tidur lewat... kol 4 pagi tu masih berjaga...

jumpa kelawar odw balik dr kict ke mahalah.. takut kut..
Undergraduate work are tu jadi tempat bertapa jugak la...
perasaannya memang lah penat..
tadi lagi la, bila sampai budak2 dari IPT lain sibuk nak set up booth masing2..
siap bawak dorang punya switch lan sendiri..
kami ada apa??? 
ada broadband jer... ngan poster A3 2 keping...
rasa rendah diri pulak... 
ye la, dorang dengan BANNER! saya ulang BANNER!!! 
huh... kerdil gila diri ini.. Group satu lagi pun sama jugak ngan kami...
*malu malu...

jumpa Fadzil tadi, Fadzil ni classmate masa tahun 3,4 n 5...
schoolmate masa sekolah menengah
dan saya boleh amik masa 10 minit untuk ingat nama dia...
kejam x??? x.. otak saya yang slow skunk ni, sebab kurang tidur *alasan.
tape lah....


Dalam ni ada mug.. so bertambah lah collection mug dalam saya punya loker...



bila belek balik kasut kuliah saya, rupanya kasut y berharga rm10 saya beli dekat danau itu sudah berusia 1 tahun... ish3 pelik sangat lah...
2 sem saya pakai kasut yang sama g kelas...ehh 2 sem lebih sikit...
wahhhh gila...
so memandangkan presentation esok kena lah pakai proper sikir
saya terpaksa jugak cari kasut baru.. ini lah dia...
cantik kan??? hehehe terima kasih...

okeh esok presentationnya... doakan kami dapat menggoreng dengan jayanya...
doakan kami.doakan saya....

masa citer pasal kasut ni baru saya sedar rupanya dulu saya macam tak ambil peduli dengan diri sendiri... until lately...betul tak fakta ini?



0 comments:

Powered by Blogger.