Bara api yang dah sejuk

Yup... Alhamdulillah..
Selama ni  saya sedar ja...
Bila sebenarnya tak baik gaduh gaduh ni..
betul saya sedar.. Tapi saya buat jugak..
Sebab bila ada orang yang mengganggu macam ni
saya rasa adalah perlu untuk saya menafikan kehadirannya..
Saya masih sedar, apa yang saya buat itu salah...
Tapi saya insan yang lemah kala itu..
Tidak mampu untuk meyejukkan hati..
Tidak mampu untuk memberi  maaf
Berulang kali saya menyatakan saya perlu memaafkan mereka..
Tapi...
Bila kata maaf yang ditunggu tidak pernah kunjung tiba..
Buat hati saya semakin sakit..

Perlahan lahan  saya melupakan..
dan perlahan lahan mengizinkan hati saya

Dan bila bersemuka
saya sekarang sedar.. Bara bara api dulu
yang membakar saya semakin kurang bahangnya..
Saya bersyukur...
Alhamdulillah... Terima kasih ya Allah...


* JOm study.. Exam...


1 comments:

Anonymous said...

suka..
hehehe

Powered by Blogger.