Latihan tempatan

Latihan tempatan kami berakhir hari ini.. :)
perasaan : excited, gembira, sedih, rindu... RINDU?????
hehehe
Excited sebab benda ni dah habis..
Tak perlu la saya berlari lari lagi..
Tak perlu la saya kejar skod-skod saya lagi masa PT pagi..
Takde la kejar sangat pun, saya kat belakang jer.. booooo
Gembira..
Gembira lepas ni saya ada hari sabtu n ahad.. tidur lebih sikit..
saya ada hidup masa weekend..gi mall every weekend..
saya ada cuti panjang sket masa cuti sem, dapat manja2 ngan mama lebih sket...
gembira sebab saya berjaya habiskan juga...
walau dulu, setiap kali PT, Gulung, Guling
mesti rasa menyesal sangat masuk palapes...
Rasa nak mati masa Pt... :(
Gembira sebab lepas ni tak perlu lagi kena denda...
Sedih bila..
 lepas ni la.. tak mungkin bertemu lagi ngan skod skod saya...
skod yang tak pernah bosan dengan kami kami ni... Walau pada akhir akhir ini,
Banyak benda yang terjadi bukan kehendak hati...
:) semoga hati tabah melaluinya sampai waktu tauliah nanti..
Siapa pun kita, tidak pernah lepas dari silap.. kan???
Sedih jugak, bila sebenarnya saya anggap dulu, semua masalah ada solution..
Tapi rupanya tidak..
Tidak, sebenarnya boleh selesai, kalau hati itu tidak pernah rasa takut menghadapinya..
bukan kah???
andai lah ayat 'minta maaf' tu perlu dibayar setiap kali diucap
saya mungkin boleh consider...
bukan semua orang mampu membelinya...
Tapi tidak... ayat maaf cuma perlu ada hati yang ikhlas...
Ikhlas dalam bersahabat.. sahabat??? mungkin silap saya disitu...
bukan semua orang boleh anggap kita ni sahabat... kan???
dahhh abaikan yang itu...
cuma harapan saya juga sama...
tamau la hard feeling hard feeling ni..  dah nak habis pon...
Rindu????
rindu dengan semua cerita...
Cerita pasal 1+2=7..
9-1=67.. Logik?? banyak benda y tak logik jadi logik lepas masuk palapes...
banyak benda yang susah diterima akal, skunk ni orang kena terima jugak...
sebab bendanya jadi sesuatu yang sangat berbeza, tp still sama..
Hahhhh?? ada jugak benda yang tak dapat saya explain dengan kata2...
Tapi bila itu yang tertulis.. siapa kita menghalangnya????
semoga... Hati hati kami sentiasa tabah.... sampai tauliah nanti...
dan masih boleh menjadi sahabat lepas tauliah... semoga....


*malu jer ngan rumates lately.. ;) nasib baik latihan tempatan dah habis...
Tak payah rasa gedik sangat diri ini.. ;)


0 comments:

Powered by Blogger.