Ini utk kamoo jugak

Ingat lah, sebab kekadang tu, kita ni bukan betul sangat pun penilaiannya..
ada jugak silap dan salah...
bukan penilaian ja..
saya sangat bosan, bila saya tidak timbulkan apa apa isu dan kamu nak terasa.
Atas sebab apa????  LOSER?
serius tak faham..
suka suki kamoo je kan...
Nilai diri sendiri tu dulu.. dalam 1000 orang, ada 888 orang yang tak suka kamoo,
Takkan kamooo nak cakap 888 orang tu yang tak betul.
Fikir lah sendiri..


Mungkin kalau kamoo boleh terima buruknya orang,
orang pun tak ada masalah nak terima buruknya kamoo..
cuma bila kamoo tu buruk dan perasan pula cantik...
mana satu yang orang nak terima.. ye dak????

sungguh kejam ini ayat...

*Ayat ini pada manusia yang sangatlah desperate nak orang terima baiknya dia bila dia tak ada r baik mana pon...

0 comments:

Powered by Blogger.