my Brader

pernah suatu hari tu, ada jiran saya nak ngorat adik saya yang popmpuan tu...
Tapi jiran saya ni dah macam salah orang nak kirim kirim pesan.. jiran saya (Enchek Jiran) pesan dekat adik saya (En. Akoi) nak no phone adik saya yang pompuan ni (Ms Bb).
Yang selacknya lagi.. En. Akoi ni saja nak humiliate kan Ms Bb ke macam mana saya tak tahu..
Dia pegy la bagitaw abang saya...
En.Akoi: Boy, orang sebelah minta no c Bb..

abang : Koi, Ko pegy bagi dia ni nombor.. 0873322**
Ok... En. Akoi menurut perintah...

Bb pon layan jer saya punya abang...
but then saya dapat tahu, or kami dapat tahu.. nombor yang abang saya dok bagi kat orang tu nombor telefon balai polis keningau...
hahahaha.. kekadang tu saya tiru jugak aksi dia ni... ;)..
Abnag saya terbaik la kut, sabab tahu tak tahu, dia tahu no balai polis dekat keningau...
bomba pun dia tahu jugak...
satu hari tu, kebun member dia terbakar tau...
member dia tak tahu no balai bomba, dengan susah payah lah dia kena start keta dan  pegy balai bomba tu sendiri tuk repot kebakaran dekat kebun dia...
Bila abang saya dapat tahu, 3 tahun member tu kena bahan ngan abang saya ni...ok abang saya poyo....

2 comments:

Anonymous said...

ok..
qimpa sedang rindu abang dia..
cuma dia ubah struktur ayat je..

Qimpa said...

diam r...

Powered by Blogger.