mimpi ke bulan..



see?? siapa yang pandai pandai cakap saya ni pendek.. potong kaki kang..
NI la pedang yang orang guna dalam kawad dan lain lain..
first time hari ni dapat pegang bende ni..
sebelum ni, adalah yang cakap saya ni pendekk...
mesti tak dapat nak pakai pedang ni...
alah saya bukan mimpi nak pedang ni..
saya nak main pedang ni jer...
macam dalam cerita melin, tengok pedang arthur yang dihembus nafas oleh naga tu..
okeh.. saya melalut..
ceritanya saya sangat la penat (ini gedik )
ada 4 hari untuk latihan berterusan, tinggal lagi 2 hari...
sabar je okeh...
berdoa semoga semuanya aman damai sepanjang perjalanan latihan ini...
kekadang tu perasan dengan dengan semangat yang kekadang saya perasan bersemangat...
he... ini lebih melalut...
ok ok.. jom blah...
doakan latihan berterusan ni baik baik ja k..

0 comments:

Powered by Blogger.