Okeh saya cuba tenang

Okeh saya cuba bertenang..
Relax la.. Chill... Tak ada bende pun.. cuma amarah yang mahu menguasai diri..
dan, saya tidak akan biarkan ianya terjadi dengan begitu mudah..
saya akui saya seorang yang mudah naik angin + kepala angin...
Tapi... kamu bukan siapa siapa sampai boleh buat saya hilang kawalan..
Buku bertemu ruas... Tapi kamu bukan ruas...
kamu entah siapa siapa yang hilang segalanya tapi masih fikir punya segalanya..
pathethic tak kamu??? kesian kat kamu... 
semoga kamu sedar, kalau kamu letakkan sesuatu itu sebagai segalanya, kamu tidak akan punya apa apa lagi bila sesuatu itu hilang....
dalam bahasa lain,
Jangan anggap sesuatu itu segalanya... sebab satu itu pun tak pernah sikit pun jadi hak kamu...
dahhh saya  melalut.. dan tak berapa betul...

Alhamdulillah, saya punya keluarga yang sentiasa support
sahabat yang sentiasa ada...
dan mereka mereka yang terus buat saya berfikir tuk jadi semkin dewasa?????
ha???ok.. mengarut...
saya stuck dekat kict sebab hujan. padahal saya lapar,
ramai pulak orang dekat cafe tadi..
terjumpa dengan saya punya junior..

saya: Haz.....
H: wahhhh cantiknya baju no 3...

itu perli saya... saya guna baju kurung hari ini...
baju polka dot yang saya beli kat masjid Jamek minggu lepas kaler biru... keh3...

0 comments:

Powered by Blogger.