kelas cancel...

kelas saya start kol 11.30 hari ini...
masa depan kelas tadi, ada sorang mamat ni keluar dari kelas saya,
nset kat tangan sambil cari info kat papan kenyataan luar kelas...

dah lah pegang nset, dalam hati saya, nombor phone siapa lah yang beliau ni nak cari..
saya pon masuk lah ke kelas.. pelik gak bila tak sampai separuh yang ada..
rasanya saya dah cukup lewat dah..
belum pun sempat saya nak duduk,
mamat yang dekat luar tu dengan siara nak cari gaduh belakang saya  cakap...
'Woi kelas tak ada lah!!'

semua classmate saya pandang dia muka tak percaya
termasuk la saya...
semua pandang dia.. macam... 'Ko ni janganlah main main'

dia cakap lagi...
'betull... tu ada notis kat luar..'

memandangkan saya dah perhatikan dia sebelum masuk kelas, saya yang x sempat nak duduk ni pun keluar tengok lah notis dari Dr.Media

wuahahahaha tak ada kelas....
budak tu tanya saya...
'betul kan???'

saya pon jawab.. 'A'ah betul...'

0 comments:

Powered by Blogger.