berakhir sudah...

berakhir sudah sem ni..
Tak tahu perasaan saya macam mana..
agak tertekan dengan paper yang last tadi...
Nak fokus pun susah..
biarlah.. semua dah pun berlalu..

Esok balik rumah.. OO rindu sangat3...
tak sabar nak mengharungi perjalanan esok...
doakan saya selamat sampai dan selamat balik ke sini..
untuk annual camp...
be strong Qimpa...

semalam.. kenapa saya rasa saya dikhianati..
mungkin sebelum ni saya tidak pernah rasa macam ni..
selama ni saya tengok je bila ada manusia disekeliling kita yang tidak pernah dihargai kehadirannya..
baru saya faham..
kenapa dulu tindak tanduk cikgu saya macam mana...
saya dah faham..
Tapi stilll, saya rasa terkhianat..
:(
Tak ape.. ini bukan rezeki nama nya... Ini dugaan.. be strong...

tapi still, sedih.. susah nak pujuk hati sendiri...
kenapa sensitif ni??? ha~~ gelak dulu...
When the time comes.. you will know how to protect others..
still sedih...

0 comments:

Powered by Blogger.