tidur sampai pengsan esok

saya masih dalam lab...
sape nak tengok presentation saya yang macam haram tu,
sila la rajin rajin kan diri anda melawat url ini...
nikalyaromelia.zymichost.com

ya... itu semua hasil titik peluh kami
even memang tak berpeluh sebab duduk dalam aircond semedang..
ini lah dia...
ini lah dia projek yang saya tidak tidur bermalam malam...
inilah dia projek yang gila gila membunuh saya..
saya yang demam dan penat yang amat...
tetiba semalam pula, Alya pulak yang demam...
yah.. memang ini dugaan nya...
setiap apa yang ingin kita kecapi tak akan terjadi dengan senangnya...
ini dugaan..
rasa nak nangis pon ada...
kenapa???
ha... sebab saya memang dilahirkan sebagai wanita yang tidak kurang cengengnya...
tetttt....
saya baru jer lepas present dan satu jer aim saya sekarang...
tidur sampai pengsan...
adakah statement tue sebenarnya.. ahh tak kisah lah.. sebelum tu, nak g makan dengan skandal...


ehh jap.. ini pulak url untuk saya punta multimedia presentation...
http://www.youtube.com/watch?v=EX6XexQXlrs

kagum tidak???? haaa~~~~ jangan tidak tahu.. ini bukan saya yang wat....
group mate saya lah yang wat.. ;))
tetiba rasa nak buat penghargaan pulak untuk group mate sem ni...

WEB PROG... Alya Khadijah n Nik Tasnim
MMT Ayu, Fatin and Ma xio li...
DB Ani, Farah and Dayah...

hu~~ terima kasih semua.... :)) jom tidur sampai pengsan malam ni....


0 comments:

Powered by Blogger.