saya harap saya boleh melakukan yang terbaik

serius, saya sangat sedih..
saya sendiri tidak pernah faham..
mungkin sebab saya rasa dah jauh...
atau mungkin.. memang betul..
bukan semua orang serius hendak berkawan...
kita cuma tempat meluangkan masa bila si dia outstation..
terasa giler...
tidak perlu mencari saya sebenarnya...
adakalanya kamu perlu juga sedar...
dalam hidup kamu yang konon konon kamu kata kamu bahagia..
saya sendiri pun masa tu bahagia sama..
dan kehadiran kamu saat dan ketika ini
mencalar, mengguris hati...
kamu sedar? 
saya cuba melakukan sedaya upaya saya..
bertindak matang, mencuba dan mencuba lagi...
walau hati dah lain macam.. dah tidak mampu untuk memandang kamu seikhlasnya..
munking juga.. memang betul saya seorang yang sangat panas baran...
sampai sanggup meninggalkan kamu macam tu saja...
hati saya sakit.... 





* x lama lagi exam.... 
doakan saya......

3 comments:

Maryam Rosmin said...

gd luck lala..
mga kita dpr result yg cemerlang,insyaAllah..:)

Qimpa said...

thnx maryam... gud luck jugak...

Maryam Rosmin said...

tq jg..;)

Powered by Blogger.