kemarin

sebelum saya meneruskan entri ini..
saya nak nyanyi dulu..
kemarin ku dengar, kau ucap kata cinta...
seolah dunia bagai dimusim semi...
kau datang padaku membawa luka lama...
ku tak ingin seolah semua seperti dulu....

hek.. lagu tu tak bermaksud pape pun...
cuma 2 hari lepas birthday saya...
terharu sangat...
Pagi saya pegy zoo negara... ada community service...
pegy ngan sue.. sue semangat kut nak bg zirafah makan...
pastu, pegy AGM misi...
masa Agm, dorg celebrate bday november n disember :)
suka suka...
pas AGM,
ada mamat dari blok sebelah hulur ayam panggang + sosej..
kenyang kan???
tak habis lagi...
Awyn pla bg sepotong kek... nyum3... sedap...
Kami makan dekat bilik sue.. saje je kan...
taw jer sue penat.. kesian sue :)
balik bilik.. wau.. rumate wat surprise party..
memang surprise habis la.. fikir kan kek awyn yang last sekali...
hehehe.. makan punya makan... okeh saya dah gemuk dan comel.. ;)
masa nak tidur tu baru perasan ada orang bagi sushi kat atas meja..
.. ooo tak larat giler.. saya makan time sarapan ler...
seronok sangat..
Buat semua. Semua yang wish, terima kasih...
suka sangat....  sayang semua...

Mama pun ada bagi present.. cokelat famos amos.. :p..
thank you ma... missed you <3...
love you ma~~~
comel kan??? 








ada lagi nie nak story... sebelum pegy AGM.. lepas tu lah.. community service...
saya pegy makan dekat Ecah ngan Awyn...
tetiba pula masa tu tayar pancit.. tercucuk mende tah...
adoi.. masa tu dah 8 lebih.. Agm pun kol 8...
memang menguji betul la...
saya pun kol la mamat blok sebelah
Mat yeh.. hek... dia sampai ngan atok...
dorang ni la yang baiki motor saya..
terima kasih tok... terima kasih mat...
kesian kat korang kan...yang terpaksa balik lewat ke jerantek...
sorang lagi tak berteman seharian... hihihi (saya gelak jahat)
motor dah ok dah.. Tadi pegy tukar tayar + tukar rantai + tukar minyak hitam + beli helmet baru...
(T.T) okeh.. duit dah habis...

okeh3.. jom tidur.. melalut la pla...

apa pun... saya gumbira....

oo ini saya paw budak inter.. Enchek choki choki... :)


*td Awyn tanya, saya dah ada someone ke?? sebab saya da bulat dan happier..
mengarut la Awyn ni...



2 comments:

Anonymous said...

wahh.. kamu concern gak dgn aku kan.. hahaha

Qimpa said...

poyos!!!

Powered by Blogger.