saya rindu..


YA. Saya rindu...

Semalam dan Hari ini ada training..
saya dah gelap.. hitam legam..
kalau balik ni mesti orang dah tak kenal saya...
mesti granparents tanya saya siapa..
anak siapa? dari mana? cari apa dekat sini?
hik3.. Qimpa hiperbola...
Tapi betul lah.. saya dah gelap.. gelap lagi.. tak tahu kenapa ini perlu jadi isu..
selama ni saya bukannya putih pun.. :)
okeh.. saya tengah layan lagu lagu dalam mp3 saya..
Bila dengar rasa macam tak puas..
macam nak nyanyi sekali..
Tapi kesian pulak kat roomates...
semuanya keletihan.. tak kan lah saya nak bising2 dalam bilik pla...
eleh padahal tadi nyanyi ja.. :p

0 comments:

Powered by Blogger.