penipu

saya nak buka laptop sebab nak tengok notes
Tetiba lak teringat perbualan saya dengan Mat petang tadi.
Pasal tahi Lalat pada mata saya...
Dalam mata saya ada Tahi lalat taw..
Dua pulak tue.. satu tu dah dekat sangat dengan biji mata saya..
satu tu ada jauh sikit, Tapi macam membesar jer...
Takut gak... Tetiba rasa nak g wat pemeriksaan mata sekarang :)

Ok.. apa apa je lah.. sekarang saya nak cerita la..
konon nya tahi lalat pada mata ni tanda nya apa...  

meh sini.. saya copy paste je lah..




Rahsia Tahi Lalat Pada Biji mata kanan - Suka serong dan pembohong



Rahsia Tahi Lalat Pada Biji mata kiri - Pembohong tetapi baik hati



Rahsia Tahi Lalat Pada Hujung mata kanan - Baik hati, sopan santun, cerdas



Rahsia Tahi Lalat Pada Hujung mata kiri - Baik budi, murah rezeki


Cer teka kiri ka kanan tahi lalat yang saya ada????





heiiii mengarut tul lah~~~ penipu ker???

0 comments:

Powered by Blogger.