saya mahu gitar.. anyone???

Bukan lah sebab saya tengok Najwa Latif saya terus nak gitar.
Tidak... Tidak sama sekali..
Cuma  saya bosan minggu ni yang tah pape la...
Midterm db postpone pegy next week...
minggu ni kelas sume macam bosan..
sebab masalah teknikal dekat lab...
oohhhoooo bosan...
kelas pun macam segan segan je nak ada...
tutor tak tahu lagi....
dah bosan bosan tu, main angry birds...
tengok citer korea... dengar lagu... oho... saya bosan...
*sebenarnya kena beringat la kan.. lapang sebelum sempit...
next week berlambak lambak kerja... submission dan sebagainya..

pasal gitar.. nak sangat petik gitar.. dah kol dah adik, suh kirim gitar  dia ke saya..
dia tak nak.. kedekut! huhuhu

Qimpa... U gotta be strong... sama jugak dengan kamu kamu semua...
When life give you hundred reasons to cry,
U should know u still have 1000 reasons to smile... :) *peace!*

0 comments:

Powered by Blogger.