oo yeah

Tadi dah bosan sangat..
Tengok Tv pun macam tak ada apa yang menarik..
saya text la saya punya ms.tutor, tanye wat ape..
nak lepak sana malam ni..
ms tutor pun reply.. jom r sini skunk.. cepat2..

hek3.. Bila sampai sana,
mr.tutor pun ada rupenye...
wahh gumbira... reunion gitu...
mr tutor pun baiknya tanya saya punya perkembangan..
tak banyak yang boleh saya cerita dekat beliau
selain dari adik saya ajiq pun sekarang ni tengah berusaha mara ke depan..
haha faham tidak???
buat buat faham je lah yer...
gumbira3...:)

0 comments:

Powered by Blogger.