minggu-10


Dapat makan spagetti hari tu.. jangan tanya macam mana saya dapat makan... saya kan suka paw orang.. ;)
beberapa hari lepas, mak saya bagitau Oppa' dah tak ada..
sedihnya.. biarlah dia bersemadi dengan aman...
selama ni dia la kucing yang hebat.. 
tak akan ada kucing macam dia lagi..
2, 3 kucing berlari 
manakan sama oppa' seekor...

2 malam lepas ada game volleyball.. interblock..
ada 3 blok je pompuan..
Alhamdulillah menang la kami..
menang serve je pun...
Hujan kut masa tue~~~
Tapi enjoy.. Lepas tu, bali blok sambal telur menanti.. 
Teyah bawak, ari tu dia balik melaka..
Thanx teyah.. luv u.... x amik gambar pula...

*Boleh tidak sabtu ni ker, jumaat ni ker, nak pegy tabur...
tak pun camping 1 malam dekat mana2..  
*Entah apa yang saya fikir ni....

*ari tu ada org kata nak pinjam kan gitar.. tapi x dapat lagi.. :(



0 comments:

Powered by Blogger.