I'm Home and guess what???

Yeahhh Finally... I'm home.. Thanx Allah...
Nasib baik lah tiket hari khamis...
Maw tak terkejut saya, bila isnin lepas
lecturer announce saya punya midterm hari rabu.MALAM!!!!
damn!!!
Nasib baik lah tiket khamis... syukur...
Dan skunk ni baru jer sampai rumah...
Dan Online.. saja ja... mahu meluahkan rasa sepanjang perjalanan hari ini...
Bila sebenarnya saya riindu dak2 salahudin...
Gila kan?? semalam tolak dorang punya budi..
Mr.Rahman n mR.Mizie offer nak hantar sampai LCCT..
Tapi saya jual mahal...
Bukan apa.. saya tak nak mebiasakan diri dengan situasi ini..
Dah lama tak naik bus pergi LCC...
Terasa nak menikmati perjalanan... '
Untuk Rahman n Mizie, saya menghargai budi korang...
Thanks sangat...
sama jugak lah untuk yang lain2...
awyn, sue, mieta, teyah n lain2 yang ada bunyi nak menghantar..
terima kasih daun keladi..
Budi kamu tersemat dalam hati..
eceeceh...
dekat LCCT tu dah rindu dah dengan dorang2 ni...
Dan saya berfikir..
It's good to miss them.. it shows that i have feeeling
'haaaa???? ya saya mengarut dan mencarut...hak3...
so now and now... saya dekat umah..
Nak makan.. daaaa....
Assalamualaikum...

0 comments:

Powered by Blogger.