cuti saya tinggal sket

Khamis!!!
macam tidak sedar masa yang berlalu..
rasar sonok sangat duduk sini..
siang layan memed n jasni..
memed
"anjer~~~~"(sedutan filem bini-biniku gengster)
jasni
"la~~ cantik motor kw"(bodek sket nak naek motor hik3)

satu hari tu saya nak keluar.. memed nak ikot... mana boleh...
dia marah sangat.. dia tendang motor saya pastu cakap..
"la motor kw buruk!"(hak3) med med..
pagi2 dia tanya..
"la, motor mana???" (lawak pla soalan.. saje la tu nak saya bawak dia jalan2)

itu aktiviti siang..
Malam pla.. lepak ngan ms tutor, mr tutor and ramai lagi..
budak budak kampung ni..
kekadang rasa segan..
walaupun saya address dorang budak, dorang sebenarnya jauh lagi matured dari saya..
Malunya saya..


video

saya belom balik tp dah rindu suasana...

0 comments:

Powered by Blogger.