Teringat kisah dulu

suatu hari tu...
Saya tidur.. Biasa lah.. sampai sekarang ni saya suka tidur.
Antara tidur dengan makan, saya akan pilih tidur dulu... keh4..
Then Pada hari kejadian...

"La... Bangun bangun!! pegi mandi" mama tu.
saya pun bangkitlah.. bangkit2,
Ambik towel pegy mandi..
Tapi situasi rumah masa tu tak macam selalu taw...
Dekat luar gelap lagi..
Tapi seisi rumah macam semua dah bangun..
Saya seorang je yang lewat..
pelik taw tak...
Saya pun pegy mandi..
Elok je lepas mandi tu, nak siap siap g sekolah..
cari baju sekolah tak jumpe..
aik mana pergi kan??? kepala pun masih pening lagi..
mama tanya "kenapa la?"
saya diam jer la.. pening lagi...
lama saya berfikir..
Fikir.. Hari bukan sabtu atau ahad..
Tapi macam lain taw...
haaa... rupanya masa tu dah maghrib..
Bukan subuh seperti sangkaan saya...
cisssss...

0 comments:

Powered by Blogger.