Pantun

Tuai padi antara masak
Esok jangan layu layuan
Intai kami antara nampak
Esok jangan rindu rinduan

hek3... Semalam masa raptai, bercerita dengan budak suksis..
Saya saja lah bersosial sikit...
Budak suksis ni saya pernah kenal masa kem induction
Untuk MRC n BRC..
TAk tahu pula dia ni masuk pertandingan pantun...
Serius cakap, memang berbunga berbunga ayat pantun yang dia bagi semalam..
Saya yang offer nak beli pantun dia semalam..
Last sekali saya yang tak dapat nak balas balik...

Ye lah.. Ini je saya ingat

"mana hemahnya pemandu wanita,
semasa berjalan sibuk berdandan?"

See???? gila klasik bahasa...

Kalau setakat yang ini boleh lah saya buat

"pen merah pen biru, You marah I love you"

Dia bagi empat kerat sebenarnya...
huk3 pastu nanti dia masuk final dekat mana tah tak ingat
Good luck yaw...

cau cincau, wa cau dulu...

0 comments:

Powered by Blogger.