my dears..

Ini cerita Raya saya dekat semenanjung ni..
Masa balik dari sabah hari tu awal gak ar..
Sempat lagi beraya dekat rumah2 member kan??

Yang Ni masa 17hb sept.
Cerita bermula, Bila Ada kenduri sambut menantu sarjan..
So dah alang alang sampai semenyih tu, kami pun terus la ke Nilai..
pegi rumah Mizi dulu... Sedap mee sup dia..
saya dengan Teyah dengan tak malunya tambah lagi.. ish3...
Dari Nilai, kami pergi Rembau..
Rumah Faruq...
Rumah Faruq makan macam macam... Soto, mee goreng...
Pergh.. sedap.. serius sedap....
memang hari sabtu tu keja nak tambah boroi je la..

Dari Rembau, Kami pergi Rumah Teyah..
Dekat Melaka... haaaaaaaaa... jauh tak jauh kami berjalan??




Ni malam masa kt melaka.. ada 3 keta semuanya...
Rumah teyah, makanan pun sedap..
Sampai sekarang masih terbayang sambal telur yang Teyah masak..
kami bermalam dekat rumah dia ni lah...
Awal pagi ahad tu, kami dah balik KL dah..
Raya dekat shah Alam dan Kepong lak... hik3...
Penat kan???

0 comments:

Powered by Blogger.